Jak najít dobrého copywritera?

Všimli jste si, že k psaní textů se poslední dobou najímají copywriteři?

Včera neznámá profese dnes zažívá boom. A nabídka je opravdu pestrá.

Pokud zvažujete přepsání webu, založení blogu či profesionalizaci mailingu, může být spolupráce s copywriterem dobrou volbou. V případě, že preferujete služby na úrovni a skutečný přínos pro váš byznys, mrkněte na pár tipů, podle čeho si vybrat svého textaře:

Marketing až na prvním místě

Opravdu. Kvalitní copywriter je v první řadě výborným marketérem, který se orientuje v otázkách propagace produktu. Umí promluvit k zákazníkovi a odhadnout jeho očekávání. Má povědomí o psychologii prodeje a přehled v zákoutích online světa.

Měl by pro vás být partnerem a pomoct se strukturou vašeho webu, obsahem blogu či načasováním kampaně. Psát hezky je fajn, co ale dělat to stejné s ohledem na požadované výsledky?

Kousek spisovatelského talentu

Bez toho to nepůjde. Nechte si zaslat reference a ukázky práce.

Kouč, psycholog a posluchač

Není ve světě většího znalce vašich produktů, než jste vy sám. Dobrý copywriter vám položí správné otázky, vytáhne z vás maximum, zapojí fantasii a vše potom převede v trefná písmena. Poradí a pokusí se vás nasměrovat. Respektuje však skutečnost, že pánem projektu jste vy.

Komunikace na nejvyšší úrovni

Máte z vašeho dialogu pocit, že mluvíte s profesionálem? Všimněte si, jak rychle a kvalitně reaguje na vaše zprávy, jak vystupuje a jaký na vás zanechává dojem.

Kovářova kobyla, která nechodí bosá

Chcete k prezentaci služeb přizvat někoho, kdo neprodá ani sám sebe? Mrkněte na jeho web či sociální sítě a všimněte si, jak na vás působí.

Přidaná hodnota

Počítejte se mnou. Napsat jednu dobrou stranu trvá několik hodin. Myslíte, že expert, který píše s ohledem na SEO, je doma v marketingu, vytváří váš firemní jazyk a hlídá plynulost celého textu, ohodnotí svou práci na 100 korun za stranu?

Kreativita jako bonus

Přetvářka a pózy dnes nikdo nezajímají. Nenechte si proto vnutit nic, co s vámi nerezonuje, byť je to jakkoliv originální. Dobrý textař vám dokáže navrhnout tolik nápadů, kolik je potřeba k vaší plné spokojenosti. Protože ta je nakonec nejdůležitější.

Pokud najdete svého copywritera, přeji dobré zážitky a kvalitní texty. A jestli máte chuť, napište mi. Třeba můžeme vaše firemní texty vytvořit spolu 🙂

 

www.petrakurakova.cz

Petra Kuráková

Holka, která ráda tvoří. Copywriterka na volné noze, autorka textů pro byznys i duši a milovnice zeleného čaje. Ve volném čase ji potkáte na divadelních prknech či u kulinářského experimentování.

Komentáře

    Přidat komentář

    * Nezapomeňte na povinné pole